Rent or buy movies on YouTube or Google TV
Purchasing movies is no longer available on Google Play

Underwater

2020 • 94 minutes
3.2
4 reviews
48%
Tomatometer
FSK-16
Rating
Eligible

About this movie

A crew of underwater researchers must scramble to safety after an earthquake devastates their subterranean laboratory.
Rating
FSK-16

Ratings and reviews

3.2
4 reviews
Julian Affentranger
May 7, 2020
Der Film ist langweilig! Ich bin science Fiction Fan und bin eigentlich mit wenig zufrieden, aber das? Nein! Die Untersee Station stürzt ein und die Überlebenden müssen vor menschenähnlichen Viechern fliehen welche wie eine lieblose Mischung zwischen Snoke aus Star Wars und Lord Voldemort aus Harry Potter aussehen.
Did you find this helpful?
Marco -
May 9, 2020
Die Vorfreude auf den Film war gross... Die Enttäuschung danach ebenso!
Did you find this helpful?
ritter sebastian
April 30, 2020
Was es nicht alles geben könnte unter Wasser
3 people found this review helpful
Did you find this helpful?

Rate this movie

Tell us what you think.